18. 12. 2015

SU-25 1027


SK, papermodelers.sk, rok som nezisťoval, Mierka 1:100, doba práce 11 hodín, počet dielov 61, rozmery 150 x 148 x 48. Pôvodne bol tento model biely iba s kontúrami a tak som si ho poskladal z kancelárskeho papiera. Zaujímalo ma čo to je na smerovke a tak som našiel fotky predlohy tohto modelu. Ďalší pokus bol vytvorenie kamufláže podľa fotiek skutočného lietadla, ktoré mi urobil syn. Tá ležiaca deva na pižmoňovi bola veľmi pracná a kontúry v tejto mierke robili z toho iba machuľu. Preto na smerovke nič nie je. Druhý model slúžil na korecie prechodov kamufláže a muselo sa robiť viacero úprav zmien farieb jednotlivých polí. Tak vznikol konečne tretí a konečný model. Doba práce a počet dielov sa týka iba jedného modelu.











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára