5. 10. 2019

Mig-21 Fishbed + Mig-21 XL Fishbed


USA, Fiddlersgreen, rok 2007, Mierka 1:76,
Mig-21 - doba práce 7 hodín, počet dielov 51, rozmery 170 x 80 x 47
Mig-21 - XL - doba práce 9 hodín, počet dielov 92, rozmery 170 x 170 x 43.
Tento model ma zaujal pretože patrí do kategórie "What if" a tvorcu modelu asi inšpiroval North American P-82 Twin Mustang.
Najprv som postavil "jednotrupovú" a potom "dvojtrupovú aby bolo čo porovnávať.
Rozmerovo sa mi to nepozdávalo a tak som si to vytlačil iba na kancelársky papier a potvrdilo sa. Podľa návodu na XL majú byť vonkajšie krídla na dĺžku kratšie a výškovky majú byť na vonkajších trupoch. Vonkajšie krídla som nemohol posunúť dopredu, pretože som sa orientoval podľa vytlačených podvozkových šachtách.Neostávalo mi iba prilepiť výškovky z vnútrajškov trupov.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára